Změna psovoda

19.05.2015 08:54

Tuhle story která se u nás stala vám musím povyprávět.Nejsem žádný spisovatel tak se dopředu omlouvám za chyby a vše co tu bude špatně:-)Protože Martínek jako psovod Blekouška a Nicca dostal lukrativní nabídku na práci v Africe tak jsem bohužel nebo bohudík zůstala jako psovod jááááááá!Nikdy jsem psovod nebyla jen figurant,podržtaška,fotograf a těžký radič,protože jsem vše viděla i ty chyby které dělal psovod i pes prostě teoretik jako blázen,ale nikdy vážně nikdy jsem se psem zkoušky a cvičení nedělala!Takže se moje role změnila!!!!Začala jsem cvičit dělat chyby mojí strašnou nervozitou a trémou,kterou mám v sobě!Ale zvládly jsme s Niccem zkoušky ZOP,BH a dokonce zkoušku záchranářskou sutinu RH-TA.Makáme stále a budeme a psovod už asi zůstanu já:-)Díky moc kdo mě pomáhá a podporuje:-):-)Jojo je to se mnou těžký ale snažím se:-):-)