Tábor 7-13.8.

03.09.2011 20:24

Zúčastnily jsme se týdenního cvičení s Olomouckou záchrannou brigádou,kde jsme na hostování.Bylo to skvělý každý den jsme si udělaly štěkačky buď v sutině nebo ploše a také poslušnost.Ve středu večer jsme seděly unavení po celodenním cvičení a bylo nám oznámeno,že bude večerní hledání v rojnici.Byl jsem vybrán jako jeden ze psovodů.Během 10minut jsem si měl nachystat vše potřebné a být i se svým psem před budovou.Od budovy jsme se odebraly na místo určení a tam byly vydány další pokyny.Já měl na starosti s Blekouškem louku,kde jsme měli vyhledávat.Blekoušek byl hodně napruženej a tak jsme začaly.Jedna osoba byla schována za stromem,kterou blekouš vyštěkal a pokračovaly jsme dál.Až jsme byly skoro na konci louky tak Blekouš zavětřil a začal utíkat a z ničeho nic začal štěkat,tak jsem ohlásil druhý nález a nemýlil jsem se.Totálně unavení a vyšťavení jsme se vratily do budovy.Bylo to super a strašně se nám to líbilo.Moc všem děkujem a doufám,že se zase setkáme příští rok:-)