LVT Zbraslav

19.10.2015 08:44

Chtěla jsem jet někde na tábor,ale protože nejsem tak zběhlá v hledání tábora a troubu mě nenapadlo se třeba zeptat holek tak sem pátrala sama a samozřejmě moc nevypátrala:-(Jednou večír jsme si psaly s Haničkou a tak jsme nějak narazily na to,že bych chtěla na tábor a Hanička mi řekla,že jede na Zbraslav a že tam je ještě volné místo:-):-)No tak to byla hrůza furt jsem volala a psala Denisce,protože jsem o to moc stála už kvůli lidičkám co tam budou,taky výcvikářce Soničce ale také kvůli mé trémě a nezkušenosti ohledně psovoda:-(Deniska už ze mě musela být na prášky,ale nakonec to klaplo a já s chlupáčkama jsem se vydala na cestu.Plná očekávání a mých pochybností ježiši zvládnu to a jak tam budu cvičit před tolika lidma a co Sonička na to tak mě to běželo celou cestu v hlavě!!A realita byla uplně jina:-):-)Trošku to zkrátím:::Bylo to úžasnýýýýýýýýýýý, neskutečnýýýýýýý,famoznííííííííí!!!I přes neskutečný vedro/35stupnů/jsme parádně a skvěle pocvičily:-):-)Chci vám pozdní sběre MOC poděkovat že jsem se toho mohla zúčastnit:-):-)Děkuji za figurantství a rady:-):-)Dííííííííííííky MOC 

P.S.Soničko strašně moc ti děkuji za tvé rady a vše,že si mě poslouchala a vždy něco vymyslela/dokonce sem neměla ani takovou trému jako vždy/strašně mi cvičení s tebou dalo a hlavně si nám hrozně pomohla:-):-)Děkujiiiiiiiiiiii si báječná a skvělá:-):-)